Erasmus+ eredmények

HONLAPUNKON AZ ERASMUS+ ÖSZTÖNDÍJJAL VÉGZETT TANULMÁNYOKRÓL, UTAZÁSOKRÓL, ÉLMÉNYEKRŐL ÉS EREDMÉNYEKRŐL SZÁMOLUNK BE

 

  ERASMUS+     MUNKATÁRSI MOBILITÁSOK   TANULÓI MOBILITÁSOK    DISSZEMINÁCIÓ  NÍVÓDÍJ 2020        VIDEO 

 

 

erasmus              Galo de Barcelos 

 

A Szakképzési mobilitási program célja a szakképzés minőségének javítása, az oktatásban, képzésben dolgozók szakmai fejlődésének támogatása, a tanulók elhelyezkedési esélyeinek növelése és a sikeres élethez szükséges készségeik fejlesztése, az európai együttműködés megerősítése a szakképzésben. Az Erasmus+ program támogatja, hogy a szakképzésben tanuló diákok és a szakképzéssel foglalkozó szakemberek szakmai gyakorlaton vehessenek részt külföldön és ezáltal Európa-szerte javuljon a szakképzés színvonala.

 

 

ERASMUS+KA1 2019 SZAKKÉPZÉSI MOBILITÁSI PROJEKT

 

A kezdés időpontja: 2019.06.01.
A zárás időpontja: 2022.01.31.

A projekt keretén belül 40 tanuló 8 szakmai területen (asztalos, kárpitos, fazekas számítógépes adatrögzítő, parkgondozó, női szabó, pék, könyvkötő) és 14 szakképzési munkatárs vesz részt a programban. A program Portugáliában és Lengyelországban valósul meg. Mobilitási projektünk egyik legfőbb célja az iskola szakterületeinek, szakmacsoportjainak fejlesztése. A társadalmi készségek, befogadás, inklúzió, felzárkóztatás, munkaerő-piaci tudatosság erősítése.

Tanulóink 3 hetes szakmai gyakorlat keretén belül sajátíthatják el pl. az organikus biokertészet iskolakert ápolási munkáit energiahatékony megoldások a bio termékek felhasználásának és értékesítésének lehetőségeit, természetes és újrahasznosított anyagok alkalmazása az autókárpitozásban, bútorok trendje tömörfából, azok készítése a fakérgek, fatörzsek felhasználásával, világmárkák, digitális trendeket a varrásban, új egészségtudatos receptúrakínálatot a pékáruk között.

A munkatársaink megismerkednek korszerű digitális tananyagtartalmak bevezetésének lehetőségeivel az egyes szakmai területeken, a pályaorientáció módszertani lehetőségeivel az az oktatásban, az inklúzió szerepével a szakképzésben és a munkaerő-piacon. A munkatársak továbbá foglalkoznak az EU oktatási stratégiai céljaival. Job-shadowingeken vesznek részt cégeknél, képző intézményeknél, törekszenek jó gyakorlatok tanulóközpontú pedagógiai módszerek adaptációjára.